Solidair met de vluchtelingen! Waar ze zich ook bevinden...

In het kort

In België ondersteunt Caritas International migranten door hen een humaan antwoord te bieden, aangepast aan hun migratietraject. Caritas International verdedigt hun rechten en zoekt met hen mee naar oplossingen in België of elders. Wij richten ons op het helpen van de meest kwetsbaren, zonder onderscheid van nationaliteit of geslacht, politieke, filosofische of religieuze overtuigingen.

Caritas International Workcafé

Workcafé

Het workcafé: worskhops over werken in België, of hoe de toegang tot werk faciliteren voor erkende vluchtelingen.

Alle projecten

• 7.554

ASIELAANVRAGEN VAN SYRIËRS IN BELGIË IN 2015.

• 7.728

ASIELAANVRAGEN IN BELGIË Tussen januari en JULI 2017.

• 10.000

ERKENDE VLUCHTELINGEN ZOEKEN EEN HUURWONING.

Achter elk cijfer een verhaal

Alle verhalen
Caritas International

Vrijwilligerswerk

Honderden vrijwilligers zeggen neen tegen onverschilligheid tegenover vluchtelingen in nood en zetten zich in voor Caritas International. En u, wenst u zich in te zetten voor de meest kwetsbaren?

Vrijwilliger worden
Caritas International

Doe een gift

Wat zouden we doen zonder u en uw vrijgevigheid? Dankzij uw gift draagt u bij tot de strijd tegen honger, armoede en geweld. Samen geven wij een tweede kans aan mensen die uw gift het meeste nodig hebben.

Doe een gift