20 km door Brussel: lopen voor heropbouw

Caritas International België 20 km door Brussel: lopen voor heropbouw

Caritas International - Het Caritasteam van 2018

18/12/2018

Koppel het sportieve aan het solidaire en loop de 20 km door Brussel met het Caritasteam. Elke stap is een concrete hulp voor de slachtoffers van natuurrampen en armoede in Haïti. Zo draag jij je steentje bij, ook letterlijk, want elke ingezamelde euro gaat naar de heropbouw van huizen.

Deze grote Brusselse wedstrijd brengt 40.000 lopers van over de hele wereld samen. De 40e editie gaat door op zondag 19 mei in het Jubelpark. Sympathisanten, schenkers, collega’s, vrijwilligers, vluchtelingen… sluit je aan bij het Caritasteam, laat je sponsoren en bouw met ons aan een meer solidaire wereld.

Inschrijvingen

Wij zorgen voor de officiële inschrijving bij de 20 km (inschrijving, rugnummer, etc.) zodat jij je volop kunt voorbereiden op de wedstrijd en met een gerust gemoed kunt lopen. Caritas International zorgt voor:

• je officiële inschrijving voor de 20 km
  • je rugnummer
  • een looptruitje in de Caritaskleuren
  • toegang tot een vestiaire om je gerief achter te laten voor de wedstrijd

Schrijf je snel in via dit online formulier voor 14 april en betaal € 30 (€ 25 inschrijvingsgeld + € 5 voor de T-shirt) via ons 100% beveiligde betaalplatform.

Je kunt je ook laten sponsoren door een eigen fondsenwervingspagina te creëren. Elke ingezamelde euro gaat naar Caritasprojecten voor de heropbouw van huizen in Haïti. Ons doel is om 10.000 euro in te zamelen!

Steunen zonder te lopen, het kan!

Niet zo sportief? Of je kunt deze keer niet meelopen maar wil toch onze projecten steunen? Ga dan snel naar ons crowdfunding platform waar je een gift kunt doen op een actiepagina van de 20 km met Caritas.

Wil je een vriend(in) helpen met het verhogen van de giftenteller? Ga dan naar zijn of haar persoonlijke actiepagina.

Vragen?

Voor alle bijkomende vragen kun je terecht bij Davy De Witte op het nummer 02 431 00 72 of per e-mail: d.dewitte@caritasint.be. Hij helpt je met plezier!

Volg ook al het laatste nieuws op het Facebook evenement dat speciaal hiervoor gecreëerd werd.

[1]

De kosten voor deelname aan de 20 km van Brussel geven je geen recht op een fiscaal attest.

[2]

Als het totale giftbedrag € 40 of meer bedraagt op jaarbasis, heb je recht op een fiscaal attest waarbij u tot 45% van dit giftbedrag terug kan krijgen als belastingvermindering.