Gezinshereniging, leven met uw gezin, is een basisrecht.

Gezinshereniging

In het kort

Gezinshereniging is een basisrecht: mensen die een verblijfstitel kregen in België kunnen herenigd worden met hun kind(eren) en/of partner die in het buitenland verblijven. Caritas International en haar partner op het terrein: de sociale dienst CAW Brabantia, streven ernaar om gezinnen zo snel mogelijk te herenigen door ze te ondersteunen en adviseren in de vaak complexe, tijdrovende en dure procedure.

Nieuws "Gezinshereniging"

mensen ondersteund in hun aanvraag tot gezinshereniging in 2016

• 50%

VAN DE UITGAVEN VAN CARITAS INTERNATIONAL RECHTSTREEKS GEÏNVESTEERD IN DE HULP BIJ ASIEL EN MIGRATIE IN 2016

Caritas International

Vrijwilligerswerk

Honderden vrijwilligers zeggen neen tegen onverschilligheid tegenover vluchtelingen in nood en zetten zich in voor Caritas International. En u, wenst u zich in te zetten voor de meest kwetsbaren?

Vrijwilliger worden
Caritas International

Doe een gift

Wat zouden we doen zonder u en uw vrijgevigheid? Dankzij uw gift draagt u bij tot de strijd tegen honger, armoede en geweld. Samen geven wij een tweede kans aan mensen die uw gift het meeste nodig hebben.

Doe een gift