5, 15 of 20 km met Caritas !

Caritas International België 5, 15 of 20 km met Caritas !

Caritas International - 20 km van Brussel 2018

15/02/2019

Je houdt van lopen en wilt onze organisatie steunen? Naargelang je ambities kun je je aan een van deze drie sportieve uitdagingen wagen. Of je nu beginner bent of een doorwinterde jogger, dit is iets voor jou! Sluit je aan bij een Caritasploeg en draag concreet bij aan de steun voor slachtoffers van geweld, natuurrampen en armoede.

“Lopen voor Caritas is meer betekenis geven aan deze sportieve uitdaging en intussen je horizon verruimen”, legt Lucie Lambert uit. Zij deed mee aan de 20km door Brussel in 2018. Ook dit jaar zetten talrijke collega’s zich in. En jij? Welke uitdaging wil jij aangaan ?

5 km Caritas Fun Run, 24 maart

Acht studenten van de KU Leuven organiseren een loopwedstrijd in Tervuren (Brussel) ten voordele van Caritas. De bedoeling is om een gezonde levensstijl te promoten en tegelijkertijd onze opvangstructuur voor geïsoleerde mama’s te steunen: De Logis van Louvranges.

15 km van Luik, 5 mei

De 15km van Luik is de grootste sportieve afspraak in het zuiden van het land geworden. Heerlijk om het station van Guillemins te passeren zonder auto’s, rond de place Saint-Lambert te lopen en het kanaal van de Ourthe te volgen. Onze collega’s en jonge vluchtelingen zullen deel uitmaken van de loopploeg van Caritas.

20 km door Brussel, 19 mei

Koppel het sportieve aan het solidaire en doe mee met de Caritasploeg voor de 40e editie van de 20km door Brussel. Elke stap die je zet is een concrete steun voor de slachtoffers van natuurrampen en armoede in Haïti. Ontdek wat Caritas voor jou in petto heeft en reserveer snel jouw rugnummer.

Steunen zonder te lopen, het kan!

Kun je niet aanwezig zijn op een van deze solidaire afspraken maar wil je toch onze projecten steunen? Of lopen is gewoon niet jouw ding? Ga dan snel naar ons crowdfunding platform waar je jouw favoriete loper kunt sponsoren.

Verwant nieuws