nl-NL

Jouw gift via overschrijving

In het kort

Zonder jouw steun bestaat Caritas niet. Dankzij jou kunnen wij duurzame oplossingen bieden aan de meest kwetsbaren in deze wereld. Dank je wel om samen met ons te bouwen aan een betere toekomst.

Mijn eenmalige gift

Het is mogelijk om een bedrag naar keuze over te schrijven op de rekening van Caritas International. Nog enkele nuttige gegevens:

Caritas International vzw– Liefdadigheidstraat 43, 1210 Brussel.
IBAN: BE88 0000 0000 4141 – BIC: GEBABEBB

Je kan ook dit formulier afprinten en het ingevuld terug aan jouw bank bezorgen.

HET DOCUMENT DOWNLOADEN

Fiscaal aftrekbaar vanaf € 40

Mijn maandelijkse gift

Met een automatische betaalopdracht schrijf je regelmatig een zelfgekozen bedrag over. Je strijdt daarmee wereldwijd samen met Caritas International voor een beter leven voor de meest kwetsbaren. Jouw steun gaat veel verder dan zomaar regelmatig een gift over te schrijven, want het is jouw engagement dat ook broodnodige hoop geeft en nieuw geloof in de toekomst brengt!

Bij een Europese domiciliëring, kies je zelf de regelmaat en het bedrag van uw giften. Hoe brengt u alles in orde? Dat is heel makkelijk. Vul het formulier op de achterkant in en stuur het terug per post of via e-mail. Dat is het enige wat je hoeft te doen, de rest regelen wij voor u bij jouw bank.

HET DOCUMENT DOWNLOADEN

Fiscaal aftrekbaar vanaf € 40

Achter elk cijfer een verhaal

Alle verhalen