Wij komen naar je toe in de aanloop naar de jaarwisseling

Caritas International België Wij komen naar je toe in de aanloop naar de jaarwisseling

Het internationale netwerk van Caritas, dat altijd in beweging is, ondersteunt jaarlijks meer dan 60 miljoen personen via 162 organisaties met een lokale verankering. - Isabel Corthier

24/11/2022

Telefonisch, thuis of in je supermarkt: binnenkort zal je mogelijk contact hebben met iemand die onze organisatie vertegenwoordigt. We maken gebruik van de eindejaarsperiode om elkaar beter te leren kennen!

In de aanloop naar de jaarwisseling komt Caritas International naar je toe om uit te leggen wat het allemaal doet voor slachtoffers van rampen, oorlogen en armoede

Telefonische oproepen

Aan het bedrijf Mindwize[1] heeft Caritas International gevraagd om schenkers op te bellen en hen te bedanken voor hun steun. Een praktische manier om in contact te blijven met de mensen die ons steunen, naar hen te luisteren, hen te informeren over ons werk en te vragen om de steun te hernieuwen, uiteraard zonder enige verplichting.

Voor deze telefonische oproepen bellen we via het nummer 02 318 25 57.

Dit is het team dat op pad gaat: Gaëlle Lepron, Mamadou Aliou Sylla, Antonio Cabata, Anais Lhost, Noufal Trecha Abillan! In de supermarkt kan je hen herkennen aan dit standje met een foto en ons logo.

Bij jou thuis of in supermarkten in Wallonië en Brussel

Om je te kunnen ontmoeten, zetten we teams in die winkelcentra bezoeken of huis-aan-huisbezoeken afleggen. Je kan hen herkennen aan de k-way die ze dragen met daarop ons logo « Caritas International.be » in het wit. In winkelcentra en supermarkten werken ze met een standje, voorzien van een foto en ons logo.

Met deze actie hebben we de kans om jou te vragen om een domiciliëring bij de bank te maken zodat we nog meer kwetsbare personen kunnen helpen.

Caritas International heeft zelf niet de kennis, het personeel of de logistiek die nodig zijn om dit soort acties uit te voeren. Daarom doen we een beroep op het externe bedrijf ONG Conseil[2], waarmee we nauw samenwerken.

Wil je ons steunen?

Werd je opgebeld? Of had je contact met Caritas International bij je thuis of in de supermarkt? En wil je graag een gift doen? Dat is perfect mogelijk via ons online betalingsplatform of via ons rekeningnummer BE88 0000 0000 4141 met de mededeling « 6697 EINDEJAAR ». Alleen met jouw steun kunnen wij het verschil blijven maken.

Vragen? Opmerkingen voor ons?

Wil je de identiteit checken van een persoon die met jou contact opneemt? Noteer gerust zijn of haar naam en neem contact op met Davy De Witte, verantwoordelijk voor onze relaties met schenkers. Als je een vraag of opmerking hebt, zal Davy graag antwoord geven.

Meer informatie over Mindwize: www.mindwize.be

Meer informatie over ONG Conseil: www.ongconseil.be