20 km door Brussel: Samen op weg

Caritas International België 20 km door Brussel: Samen op weg

Caritas International - Lucie, Sofie en Matthias van het Caritas-loopteam

30/01/2018

Ga de sportieve uitdaging aan en loop voor Caritas International de 20 km door Brussel. Het Caritas-loopteam waar jij ook bij aansluit, zal lopen voor de werking rond integratie van erkende vluchtelingen. Zo ga jij met hen samen op weg, letterlijk en figuurlijk!

Op zondag 27 mei gaan we de uitdaging aan: sympathisanten, collega’s, vrijwilligers en vluchtelingen lopen samen de 20 km van Brussel. Word deel van het Caritas-loopteam en steun onze werking rond integratie: de zoektocht naar een eerste woning, de begeleiding van minderjarigen en andere kwetsbare vluchtelingen… Loop met Caritas en bouw mee aan een warme samenleving, waar iedereen zich thuis kan voelen.

Zeker van je inschrijving en geen zorgen

Wij zorgen voor jouw inschrijving bij de organisatie van de 20km (afhalen rugnummer enz.). Jij moet alleen jouw beste beentje voorzetten voor Caritas!

Caritas International regelt voor jou:

• je rugnummer
  • je inschrijving
  • een leuk loopshirt
  • een plaats nabij de start, waar je jouw spullen veilig kan achterlaten

Als al dat praktische geregeld is, verschijn je rustiger aan de start en loop je beter.

Je bijdrage aan een warme samenleving

Schrijf je hier online in via het formulier (ten laatste tegen maandag 7 mei 2018) en betaal makkelijk online. De deelnameprijs bedraagt €30. Daarvan betalen we €25 aan de organisatie van de 20km door Brussel en gaat €5 naar het loopshirt.

Nog vragen ?

Voor al je vragen kun je terecht bij Davy De Witte op het nummer 02 431 00 72 of via e-mail: d.dewitte@caritasint.be. Hij helpt je met veel plezier verder.