Walk in my shoes: huur van een audio-kit

Caritas International België Walk in my shoes: huur van een audio-kit

Afbeeldingen: Freepik

25/08/2021

Je bent leerkracht en je wil de educatieve tool “Walk in my shoes” gebruiken in de klas, in kleine groepjes, met meerdere leerlingen aan dezelfde computer/tablet? Door onderstaand formulier in te vullen, kan je audiokits huren.

Een audio-kit is noodzakelijk opdat verschillende kleine groepjes leerlingen tegelijkertijd de audiovisuele parcours kunnen volgen die op www.walk-in-my-shoes.be worden gepresenteerd, zonder dat er een kakofonie in de klas ontstaat. Dit zorgt ook voor een zekere mate van auditief comfort, wat de leerling helpt om ondergedompeld te worden in het verhaal.

Het is ook mogelijk om www.walk-in-my-shoes.be op andere manieren te gebruiken: bezoek de projectpagina voor meer informatie.

WAARUIT BESTAAT DE AUDIOKIT?

Een audiokit bestaat uit :

• 8 multi-jacks: kleine “sterren” waarmee meerdere hoofdtelefoons kunnen worden aangesloten op dezelfde PC/tablet en waarmee dus meerdere personen het geluid kunnen beluisteren.
  • 25 bekabelde oortjes aan te sluiten op de 8 multi-jacks

Eén audiokit is geschikt voor een klas van 25 leerlingen, verdeeld in 8 groepen van 3 of 4 leerlingen.

! Let op:

• De beschikbaarheid van audiokits is beperkt, dus vraag ze tijdig aan.
  • We verhuren deze audiokits enkel binnen België.
  • Alvorens te boeken, gelieve na te gaan welke apparatuur u in de school hebt (tablets? PC’s? hoeveel?) en of ze jack-aansluitingen hebben (dit is het geval voor de grote meerderheid van de schooltablets). Let op: Het is niet mogelijk Bluetooth te gebruiken.

HOE LEEN IK EEN AUDIO-KIT?

• Om zoveel mogelijk scholen toegang te geven tot de kit, kunt u deze maximaal één kalendermaand lenen, tenzij op specifiek verzoek.
  • Voor scholen in Brussel: wij vragen u de audiokit af te halen bij Caritas International (Liefdadigheidstraat 43, 1210 Sint-Joost-ten-Node) en deze vóór het einde van de maand terug te bezorgen.
  • Voor scholen buiten Brussel (binnen België): de audiokit wordt u aan het begin van de maand per post toegestuurd (reken op enkele werkdagen) en moet 5 werkdagen voor het einde van de maand aan ons worden terugbezorgd.

>> Download de huurovereenkomst, vul ze in en verstuur ze via het onderstaande formulier.

Walk in my shoes - huur van een audio-kit

Uw gegevens

Gewenste huurperiode

! Huurperiode van maximaal één kalendermaand, behoudens uitzondering

Afspraken rond ophaling/verzending en retour

Komt u de kit ophalen en afleveren (scholen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest) of wenst u dat we deze opsturen (scholen buiten het Brussels Hoofdstedelijk gewest)?
Onze kantoren zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur. Adres: Liefdadigheidstraat 43, 1210 Sint-Joost-ten-Node. Indien per post: bedankt om deze 5 werkdagen voor het einde van de maand terug te sturen naar Caritas International (Liefdadigheidstraat 43, 1210 Sint-Joost-ten-Node).

Download de huurovereenkomst, vul ze in en onderteken deze en laad ze vervolgens hier op.

Maximum file size: 268.44MB

Vertrouwelijkheid

KUNT U ONS KORTE EVALUATIEFORMULIER INVULLEN, A.U.B.?

Wilt u na het gebruik van “Walk in my shoes” ons korte evaluatieformulier invullen? Dit is zeer waardevol voor ons! Bij voorbaat hartelijk dank.

>> Ik gebruik “Walk in my shoes” in de klas en vul het evaluatieformulier in.