Een gift doen

• Caritas International België Ik geef online

Geef online

Dankzij jouw giften, klein of groot, kunnen we de projecten van Caritas International en van zijn lokale partners waarmaken. Geef dagelijks mee toekomst aan de meest kwetsbaren in de wereld! Dat kan heel eenvoudig, snel en veilig, dankzij ons online gift-platform.

Geef online
  • Caritas International België Jouw gift via overschrijving

JOUW GIFT VIA OVERSCHRIJVING

Gebruik je liever een papieren overschrijvingsformulier? Geen probleem, wij staan altijd voor jou klaar als je wilt helpen. Samen geven we hoop aan slachtoffers van geweld, van natuurrampen en armoede. Elke gift telt!

Geef via overschrijving
  • Caritas International België Geef Caritas International een plaats in uw testament

CARITAS IN joUW TESTAMENT

Het is een mooie en geruststellende gedachte dat u via uw testament kunt bijdragen aan een betere wereld. Zelfs als u er niet meer bent, kunt u kansen geven aan toekomstige generaties. Uw verandert voorgoed het leven van een mens, een familie, een heel dorp. Een prachtige manier om voort te leven.

Caritas in mijn testament
  • Caritas International België Huwelijk, geboorte of een gouden jubileum

Geef meer zin aan jouw feesten

Hoe kan je van jouw verjaardag, huwelijk, een geboorte of pensionering, een nog mooier moment maken? Met Caritas is het mogelijk om jouw geluk te delen met de meest kwetsbaren, de meest behoeftigen. Zo breng je bij jouw mooie momenten zelf veel vreugde!

Deel mijn vreugde
  • Caritas International België Uw eigen actie, een wereld van verschil

Samen in beweging

Samen met vrienden of collega’s, binnen jouw vereniging of op jouw school of parochie, alleen of met de familie, laat jouw verbeelding de vrije loop om de meest kwetsbaren in België of elders te helpen. Alles is mogelijk om de projecten van Caritas te ondersteunen, van een wafelenbak tot de organisatie van een concert.

Organiseer een actie

Achter elk cijfer een verhaal

Alle verhalen