Huwelijk, geboorte of een gouden jubileum

Twee mensen die hun liefde met een huwelijk bezegelen. Jonge ouders die vol trots hun baby aan de wereld tonen. Een echtpaar dat zijn gouden jubileum viert. We kennen ze allemaal: de mooie en warme momenten waarop we ons graag met vrienden en familie omringen. Om zo samen vreugde en geluk te delen. Een geluk dat helaas lang niet iedereen te beurt valt.

De mooie en warme momenten... Een geluk dat helaas lang niet iedereen te beurt valt.

Geven om anderen

Almaar meer mensen zijn zich daarvan bewust. Ze willen hun voorspoed delen met slachtoffers van honger, armoede en geweld. Ook en misschien vooral als ze iets te vieren hebben. Liever dan een cadeau voor henzelf, vragen ze dan steun voor de zwakken en minstbedeelden.

Hoe u praktisch te werk gaat?

Plant u een inzamelactie? Onze collega Davy De Witte helpt u graag op weg. Neem gerust contact met hem op via d.dewitte@caritasint.be of 02 431 00 72.

Davy creëert voor u een unieke bankcode en een beknopte tekst die u op uw uitnodiging kunt drukken. Wilt u graag een ‘feestpakket’ met folders en foto’s? Een affiche van Caritas International? Een infosheet over het project dat u wilt steunen? Vraag ernaar en we zien wat mogelijk is.

Welke project? Dat kiest u zelf!

Zo is het. We maken deel uit van een netwerk van 165 christelijke organisaties dat actief is in 200 landen en regio’s, waaronder België. Ter inspiratie hierbij een paar voorbeelden:

Caritas International België Huwelijk, geboorte of een gouden jubileum Caritas International België Huwelijk, geboorte of een gouden jubileum Caritas International België Huwelijk, geboorte of een gouden jubileum

Dit zijn maar voorbeelden. Verder op deze website vindt u nog tal van andere bestemmingen en projecten. Aan u de keuze!

Een persoonlijke bedanking

Krijgt u na afloop graag een lijst met de namen van de gasten die een gift deden? Dan bezorgen we die u graag. Net zoals we alle schenkers na afloop een brief sturen waarin we hen bedanken voor hun solidaire steun.