Maatwerk op basis van uw interesses

Caritas International Maatwerk op basis van uw interesses

© Isabel Corthier

11/08/2017

Nieuwsbrieven op maat die zo dicht mogelijk bij uw interesses aanleunen: dat is onze bedoeling. Om dit mogelijk te maken, start Caritas International met thematische nieuwsbrieven. Nog niet ingeschreven? Ontdek wat we voor u in de aanbieding hebben.

"Caritas in een Klik", de essentie

Wij selecteren voor u het belangrijkste. Deze nieuwsbrief biedt u maandelijks een overzicht van onze actualiteit in de wereld en in België. In een oogopslag ontdekt u onze acitiviteiten op het vlak van noodhulp en ontwikkeling, asiel en migratie, onze campagnes en onze jobaanbiedingen. In één klik bent u van alles op de hoogte.

5 thema's voor 5 werkvelden

De diversiteit van onze missie wordt weerspiegeld in de verscheidenheid van onze nieuwsbrieven. 5 thema’s voor 5 werkvelden. Wij brengen u het nieuws wanneer het zicht aandient.

• Noodhulp & Ontwikkeling
    In crisissituaties brengen Caritas en haar partners noodhulp naar de slachtoffers.  Om mensen de kans te geven hun leven en toekomst in handen te nemen, zetten we ook heropbouw- en ontwikkelingsprojecten op. Wilt u daarvan op de hoogte bllijven?  Deze nieuwbrief brengt u al het nieuws over de projecten van Caritas International en zijn wereldwijd netwerk.

• Asiel & Migratie
    Caritas International organiseert de opvang van asielzoekers en verdedigt het recht van vluchtelingen en migranten op materiële, sociale en juridische bijstand.  Onze teams begeleiden hen op hun traject, hier in België of in hun land van herkomst. Als u zich inschrijft, blijft u op de hoogte van de projecten van Caritas International voor migranten en vluchtelingen in België en in Euorpa.

• Wereldburgerschapseducatie
    Onze werkervaring voedt onze informatie- en educatieactiviteiten voor het grote publiek, en meer specifiek voor scholen. Deze nieuwsbrief houdt u op de hoogte van al onze initiatieven voor jongeren, leerlingen en leerkrachten.

• Standpunten
    Caritas International klaagt onrechtvaardige situaties en wantoestanden aan waarvan onze medewerkers getuige zijn en pleit bij beleidsmakers voor structurele oplossingen. Een mailtje brengt u op de hoogte van de politieke actualiteit en de standpunten van Caritas.

• Vluchtschrift
    Wij vinden het zeer belangrijk dat de fundamentele rechten van migranten gewaarborgd worden, en dat ongeacht hun statuut. In Vluchtschrift delen onze juristen met u hun analyses en goede praktijken.  Deze nieuwsbrief is een gespecialiceerd tijdschrift voor professionelen in de sociale en juridische sector.

NIEUWSBRIEVEN GEMAAKT VOOR U, uw verwachtingen

Zonder u bestaat Caritas niet. Om uw dorst naar informatie het best te lessen, hebben wij uw mening nodig. Zeg ons hieronder welke inhoud u verwacht in de verschillende nieuwsbrieven!

Ik ben ingeschreven voor

Ik vind dat...