Verkiezingsdebat: welke toekomst maken we samen?

Caritas International  Verkiezingsdebat: welke toekomst maken we samen?
09/04/2014

Ter gelegenheid van de voorstelling van haar memorandum, organiseert Caritas een pre-electoraal debat op 24 april om 11.00 uur. Ben je benieuwd naar onze aanbevelingen en de standpunten van de verschillende partijen? Schrijf je dan snel in!

Op 24 april nodigen de drie Caritas-organisaties in België vertegenwoordigers van de democratische partijen van ons land uit voor een pre-verkiezingsdebat. Doel is om aan de vooravond van de verkiezingen op 25 mei hun standpunten te leren kennen rond vijf thema’s, tevens de werkvelden van Caritas in België en het buitenland, nl. de strijd tegen armoede, vrijwillig engagement, asiel en migratie, humanitaire hulp en het recht op voedsel. Daarnaast doet Caritas ook zelf aanbevelingen tijdens de voorstelling van hun memorandum 2014.

Het debat, dat zal worden gehouden in het Frans en het Nederlands, begint om 11.00 uur met daaropvolgend een walking lunch om 13.00 uur.

Voor een vlotte organisatie vragen we u om uw deelname aan het debat en/of lunch te bevestigen voor 19 april, via e-mail naar b.corhay@caritasint.be of telefonisch op 02/608.00.73. Adres: Caritas International, Liefdadigheidstraat 43, 1210 Brussel.

120612eth062

Verwant nieuws